Григор’єва, Т. Ю. (2018) Інтеграція фонетичних, лексичних, граматичних навичок у формуванні фонологічної компетенції студентів мовного вузу. Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 1. с. 20-23.
|
Text
Download (373kB) | Перегляд |
Опис
Розглянуто основні етапи та переваги застосування інтегрованого підходу у формуванні фонологічної компетенції студентів І курсу мовного вузу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтегрований підхід, фонологічна компетенція |
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач, що депонує: | О.І. Янчук |
Дата внесення: | 04 Квіт 2019 14:38 |
Останні зміни: | 04 Квіт 2019 14:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28911 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |