Інтеграція фонетичних, лексичних, граматичних навичок у формуванні фонологічної компетенції студентів мовного вузу

Григор’єва, Т. Ю. (2018) Інтеграція фонетичних, лексичних, граматичних навичок у формуванні фонологічної компетенції студентів мовного вузу. Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 1. с. 20-23.

[img]
Перегляд
Text
Download (373kB) | Перегляд

Опис

Розглянуто основні етапи та переваги застосування інтегрованого підходу у формуванні фонологічної компетенції студентів І курсу мовного вузу.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інтегрований підхід, фонологічна компетенція
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: О.І. Янчук
Дата внесення: 04 Квіт 2019 14:38
Останні зміни: 04 Квіт 2019 14:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28911

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу