Григор’єва Т. Ю. (2018) Інтеграція фонетичних, лексичних, граматичних навичок у формуванні фонологічної компетенції студентів мовного вузу. Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 1. С. 20–23.
|
Текст
Download (373kB) | Preview |
Анотація
Розглянуто основні етапи та переваги застосування інтегрованого підходу у формуванні фонологічної компетенції студентів І курсу мовного вузу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтегрований підхід, фонологічна компетенція |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PE Англійська мова |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Користувачі 2540 не знайдено. |
Дата подачі: | 04 Квіт 2019 14:38 |
Оновлення: | 04 Квіт 2019 14:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28911 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |