Григор’єва, Т. Ю. (2018) Інтеграція фонетичних, лексичних, граматичних навичок у формуванні фонологічної компетенції студентів мовного вузу. Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 1. pp. 20-23.
|
Text
Download (373kB) | Preview |
Abstract
Розглянуто основні етапи та переваги застосування інтегрованого підходу у формуванні фонологічної компетенції студентів І курсу мовного вузу.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | інтегрований підхід, фонологічна компетенція |
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics P Language and Literature > PE English |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
Depositing User: | О.І. Янчук |
Date Deposited: | 04 Apr 2019 14:38 |
Last Modified: | 04 Apr 2019 14:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28911 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |