Психолого-педагогічні проблеми розвитку пізнавальної активності

Хоменко Т. В. (2008) Психолого-педагогічні проблеми розвитку пізнавальної активності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). С. 158–163.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (158kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуті психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальної діяльності студентів економічних спеціальностей у процесі фахової підготовки. Підкреслено необхідність залучення студентів до активної творчої роботи, створення умов та пошук шляхів для всебічноїї реалізації у навчальному процесі, які згодом стануть основою професійного становлення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 29 Вер 2009 11:33
Оновлення: 14 Серп 2015 19:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2892

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу