Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психолого-педагогічні проблеми розвитку пізнавальної активності

Хоменко Т. В. (2008) Психолого-педагогічні проблеми розвитку пізнавальної активності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). С. 158–163.

[thumbnail of 08htvrpa.pdf]
Preview
PDF
08htvrpa.pdf

Завантажити (158kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуті психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальної діяльності студентів економічних спеціальностей у процесі фахової підготовки. Підкреслено необхідність залучення студентів до активної творчої роботи, створення умов та пошук шляхів для всебічноїї реалізації у навчальному процесі, які згодом стануть основою професійного становлення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 29 Вер 2009 11:33
Оновлення: 14 Серп 2015 19:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2892

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу