Сидорчук Н. Г. (2017) Розвиток метакогнітивних умінь як перспективний напрям професійного самовдосконалення. Проблеми освіти (87). С. 242–246.
|
pdf
Download (397kB) | Preview |
Анотація
У статті актуалізовано проблему професійного самовдосконалення майбутніх фахівців. Ключовим психолого-педагогічним підґрунтям реалізації поставленого завдання визначено розвиток метакогнітивних умінь. Доведено необхідність врахування механізмів дії метакогнітивних процесів у культурно-дозвіллєвій діяльності. Окреслено шляхи формування метакогнітивних умінь майбутніх фахівців крізь призму культурно-дозвіллєвої діяльності. Виділено метакогнітивні функції бібліотечних та музейних установ. Узагальнено метакогнітивні уміння, що формуються у ході інноваційної діяльності бібліотек та музеїв.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійне самовдосконалення, метакогнітивні уміння, культурно-дозвіллєва діяльність |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Нінель Герандівна Сидорчук |
Дата подачі: | 05 Квіт 2019 06:12 |
Оновлення: | 05 Квіт 2019 06:12 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28929 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |