Художнє сприймання як базисна складова професійної підготовки вчителя словесника

Халін В. В. (2018) Художнє сприймання як базисна складова професійної підготовки вчителя словесника. Методичний пошук: викладацько-студентські наукові роботи з питань методики навчання мови та літератури (16). С. 11–20.

[img]
Preview
Текст
Download (158kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто роль та місце художнього сприймання твору в системі вимог до професійної підготовки вчителя-словесника. З’ясовано, що здатність художнього сприймання твору є тією основою, на якій будується вся система професійності вчителя літератури.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: художнє сприймання, літературний твір, учитель-словесник, професійна підготовка
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > PN Література (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 05 Квіт 2019 10:29
Оновлення: 05 Квіт 2019 10:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28953

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу