Халін В. В. (2018) Художнє сприймання як базисна складова професійної підготовки вчителя словесника. Методичний пошук: викладацько-студентські наукові роботи з питань методики навчання мови та літератури (16). С. 11–20.
|
Текст
Download (158kB) | Preview |
Анотація
У статті розглянуто роль та місце художнього сприймання твору в системі вимог до професійної підготовки вчителя-словесника. З’ясовано, що здатність художнього сприймання твору є тією основою, на якій будується вся система професійності вчителя літератури.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | художнє сприймання, літературний твір, учитель-словесник, професійна підготовка |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 05 Квіт 2019 10:29 |
Оновлення: | 05 Квіт 2019 10:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28953 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |