Креативний маркетинг у готельно-ресторанному бізнесі

Клімова, І. О. (2019) Креативний маркетинг у готельно-ресторанному бізнесі. Стратегічні перспективи готельно-ресторанного бізнесу в Україні: досвід, проблеми та інноваці.

[img]
Перегляд
Text
Download (162kB) | Перегляд

Опис

Успішна діяльність готельно-ресторанного господарства визначається якістю наданих послуг, які повинні чітко відповідати певним потребам, задовольняти вимоги споживача, відповідати застосовуваним стандартам і технічним умовам, відповідати чинному законодавству та іншим вимогам суспільства, надаватися споживачеві за конкурентоспроможними цінами, забезпечити отримання прибутку.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Готельно-ресторанний бізнес, послуги, які повинні чітко відповідати певним потребам, задовольняти вимоги споживача, відповідати застосовуваним стандартам і технічним умовам, відповідати чинному законодавству та іншим вимогам суспільство, надаватися споживачеві за конкурентоспроможними цінами, забезпечити отримання прибутку.
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 05 Квіт 2019 10:30
Останні зміни: 05 Квіт 2019 10:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28960

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу