Клімова, І. О.
(2019)
Креативний маркетинг у готельно-ресторанному бізнесі.
Стратегічні перспективи готельно-ресторанного бізнесу в Україні: досвід, проблеми та інноваці.
Опис
Успішна діяльність готельно-ресторанного господарства визначається якістю наданих послуг, які повинні чітко відповідати певним потребам, задовольняти вимоги споживача, відповідати застосовуваним стандартам і технічним умовам, відповідати чинному законодавству та іншим вимогам суспільства, надаватися споживачеві за конкурентоспроможними цінами, забезпечити отримання прибутку.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
Готельно-ресторанний бізнес, послуги, які повинні чітко відповідати певним потребам, задовольняти вимоги споживача, відповідати застосовуваним стандартам і технічним умовам, відповідати чинному законодавству та іншим вимогам суспільство, надаватися споживачеві за конкурентоспроможними цінами, забезпечити отримання прибутку. |
Теми: |
H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Підрозділи: |
Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: |
Інна Олександрівна Клімова
|
Дата внесення: |
05 Квіт 2019 10:30 |
Останні зміни: |
05 Квіт 2019 10:30 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28960 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |