Формування лексичної компетентності учнів у процесі навчання української мови з використанням методу проектів

Кучерук, О. А. (2018) Формування лексичної компетентності учнів у процесі навчання української мови з використанням методу проектів. Українська мова і література в школах України (1). с. 26-31.

[img]
Перегляд
Text
Download (323kB) | Перегляд

Опис

У статті порушено проблему формування лексичної компетентності школярів як українськомовних особистостей та запропоновано шляхи її розв’язання. На основі аналізу і синтезу науково-методичних праць уточнено поняття «лексична компетентність» у зіставленні з суміжним поняттям «лексикологічна компетентність», розкрито особливості використання методу проектів для формування лексичної компетентності в процесі шкільного навчання української мови. Наведено орієнтовну модель методу проектів, визначено навчально-організаційні умови проектного навчання, запропоновано відповідні методичні рекомендації.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: лексична компетентність, лексикологічна компетентність, формування лексичної компетентності, метод проектів
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач, що депонує: Виктория Игоревна Пустохина
Дата внесення: 05 Квіт 2019 11:45
Останні зміни: 05 Квіт 2019 11:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28971

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу