Проблемність як основа наукового і навчального пізнання

Топузов, О. М. (2008) Проблемність як основа наукового і навчального пізнання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 12-15.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (256kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовано важливість поняття проблемності як основи наукового і навчального пізнання. Розкрито основні функції проблемності. Визначено сутність проблемності в умовах організації педагогічного дослідження. Обґрунтовано наукову сутність логіки навчальної проблеми, доцільність її застосування на уроках географії.

Item Type: Article
Subjects: G Geography. Anthropology. Recreation > G Geography (General)
L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 08 Oct 2009 10:36
Last Modified: 14 Aug 2015 19:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2899

Actions (login required)

View Item View Item