Топузов, О. М. (2008) Проблемність як основа наукового і навчального пізнання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 12-15.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (256kB) | Preview |
Abstract
У статті обґрунтовано важливість поняття проблемності як основи наукового і навчального пізнання. Розкрито основні функції проблемності. Визначено сутність проблемності в умовах організації педагогічного дослідження. Обґрунтовано наукову сутність логіки навчальної проблеми, доцільність її застосування на уроках географії.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | G Geography. Anthropology. Recreation > G Geography (General) L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Л. А. Лупаренко |
Date Deposited: | 08 Oct 2009 10:36 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 19:31 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2899 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |