Топузов, О. М. (2008) Проблемність як основа наукового і навчального пізнання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 12-15.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (256kB) | Перегляд |
Опис
У статті обґрунтовано важливість поняття проблемності як основи наукового і навчального пізнання. Розкрито основні функції проблемності. Визначено сутність проблемності в умовах організації педагогічного дослідження. Обґрунтовано наукову сутність логіки навчальної проблеми, доцільність її застосування на уроках географії.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | G Географія. Антропологія. Реставрація > G Географія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач, що депонує: | Л. А. Лупаренко |
Дата внесення: | 08 Жов 2009 10:36 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 19:31 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2899 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |