Проблема методології навчання мови у світлі філософсько-освітніх підходів

Кучерук, О. А. (2008) Проблема методології навчання мови у світлі філософсько-освітніх підходів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 29-35. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (348kB) | Перегляд

Опис

У статті зроблено спробу розглянути філософсько-освітні засади методології навчання мови. На основі міждисциплінарного осмислення порушеної проблеми та інтеграції різних наукових ідей обґрунтовуються механізми комплексного підходу до продуктивної мовної освіти з домінуванням антропоцентричної парадигми.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 08 Жов 2009 10:41
Останні зміни: 01 Бер 2016 10:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2902

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу