Кучерук, О. А. (2008) Проблема методології навчання мови у світлі філософсько-освітніх підходів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 29-35. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (348kB) | Preview |
Abstract
У статті зроблено спробу розглянути філософсько-освітні засади методології навчання мови. На основі міждисциплінарного осмислення порушеної проблеми та інтеграції різних наукових ідей обґрунтовуються механізми комплексного підходу до продуктивної мовної освіти з домінуванням антропоцентричної парадигми.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian and foreign literature and methods of their teaching |
Depositing User: | Л. А. Лупаренко |
Date Deposited: | 08 Oct 2009 10:41 |
Last Modified: | 01 Mar 2016 10:23 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2902 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |