Проблема методології навчання мови у світлі філософсько-освітніх підходів

Кучерук, О. А. (2008) Проблема методології навчання мови у світлі філософсько-освітніх підходів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 29-35. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (348kB) | Preview

Abstract

У статті зроблено спробу розглянути філософсько-освітні засади методології навчання мови. На основі міждисциплінарного осмислення порушеної проблеми та інтеграції різних наукових ідей обґрунтовуються механізми комплексного підходу до продуктивної мовної освіти з домінуванням антропоцентричної парадигми.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian and foreign literature and methods of their teaching
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 08 Oct 2009 10:41
Last Modified: 01 Mar 2016 10:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2902

Actions (login required)

View Item View Item