Інструменти маркетингового дослідження в охороні здоров’я

Калініченко, О. О. (2016) Інструменти маркетингового дослідження в охороні здоров’я. «Актуальні проблеми молоді в сучасних соціально-економічних умовах».

[img]
Перегляд
Text
Download (307kB) | Перегляд

Опис

Здоров’я нації — базовий чинник стратегічного розвитку держави . Стан здоров’я українців бажає бути кращим. Пріоритетною у сфері охорони здоров’я стає маркетингова політика з її складовими. У статті проаналізована характеристика медичних послуг які необхідно враховувати про розробці маркетингових програм.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: заклад охорони здоров’я, маркетинг медичних послуг, маркетингове дослідження.
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 08 Квіт 2019 14:03
Останні зміни: 08 Квіт 2019 14:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29020

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу