Калініченко, О. О. (2016) Інструменти маркетингового дослідження в охороні здоров’я. «Актуальні проблеми молоді в сучасних соціально-економічних умовах».
|
Text
Download (307kB) | Перегляд |
Опис
Здоров’я нації — базовий чинник стратегічного розвитку держави . Стан здоров’я українців бажає бути кращим. Пріоритетною у сфері охорони здоров’я стає маркетингова політика з її складовими. У статті проаналізована характеристика медичних послуг які необхідно враховувати про розробці маркетингових програм.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | заклад охорони здоров’я, маркетинг медичних послуг, маркетингове дослідження. |
Теми: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата внесення: | 08 Квіт 2019 14:03 |
Останні зміни: | 08 Квіт 2019 14:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29020 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |