Особливості сформованості когнітивного компоненту моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку

Федорова М. А. (2017) Особливості сформованості когнітивного компоненту моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського (52). С. 50–55.

[img]
Preview
pdf
Download (253kB) | Preview

Анотація

У статті подано визначення поняття «моральні цінності дітей старшого дошкільного віку», а також проаналізовано результати діагностики рівнів сформованості знань, що складають зміст моральної свідомості. Діагностика здійснювалась за такими показниками: узагальненість моральних понять; значимі смисли; усвідомлення моральних норм поведінки (норми допомоги, чесності, справедливості, слухняності / дисциплінованості); емоційний інтелект; здатність до аналізу ситуації.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: моральні цінності, моральна свідомість, моральні поняття, емоційний інтелект, усвідомлення моральних норм.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 11 Квіт 2019 08:45
Оновлення: 11 Квіт 2019 08:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29109

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу