Особливості сформованості когнітивного компоненту моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку

Федорова, М. А. (2017) Особливості сформованості когнітивного компоненту моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського (52). с. 50-55.

[img]
Перегляд
pdf
Download (253kB) | Перегляд

Опис

У статті подано визначення поняття «моральні цінності дітей старшого дошкільного віку», а також проаналізовано результати діагностики рівнів сформованості знань, що складають зміст моральної свідомості. Діагностика здійснювалась за такими показниками: узагальненість моральних понять; значимі смисли; усвідомлення моральних норм поведінки (норми допомоги, чесності, справедливості, слухняності / дисциплінованості); емоційний інтелект; здатність до аналізу ситуації.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: моральні цінності, моральна свідомість, моральні поняття, емоційний інтелект, усвідомлення моральних норм.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 11 Квіт 2019 08:45
Останні зміни: 11 Квіт 2019 08:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29109

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу