Федорова М. А. (2017) Особливості сформованості когнітивного компоненту моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. № 52. С. 50–55.
Preview
1_Вінниця_Федорова.PDF
Завантажити (253kB) | Preview
Анотація
У статті подано визначення поняття «моральні цінності дітей старшого дошкільного віку», а також проаналізовано результати діагностики рівнів сформованості знань, що складають зміст моральної свідомості. Діагностика здійснювалась за такими показниками: узагальненість моральних понять; значимі смисли; усвідомлення моральних норм поведінки (норми допомоги, чесності, справедливості, слухняності / дисциплінованості); емоційний інтелект; здатність до аналізу ситуації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | моральні цінності, моральна свідомість, моральні поняття, емоційний інтелект, усвідомлення моральних норм. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 11 Квіт 2019 08:45 |
Оновлення: | 11 Квіт 2019 08:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29109 |
ДСТУ 8302:2015: | Федорова М. А. Особливості сформованості когнітивного компоненту моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. 2017. № 52. С. 50–55. |