Особливості сформованості когнітивного компоненту моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку

Федорова, М. А. (2017) Особливості сформованості когнітивного компоненту моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського (52). pp. 50-55.

[img]
Preview
PDF
Download (253kB) | Preview

Abstract

У статті подано визначення поняття «моральні цінності дітей старшого дошкільного віку», а також проаналізовано результати діагностики рівнів сформованості знань, що складають зміст моральної свідомості. Діагностика здійснювалась за такими показниками: узагальненість моральних понять; значимі смисли; усвідомлення моральних норм поведінки (норми допомоги, чесності, справедливості, слухняності / дисциплінованості); емоційний інтелект; здатність до аналізу ситуації.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: моральні цінності, моральна свідомість, моральні поняття, емоційний інтелект, усвідомлення моральних норм.
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 11 Apr 2019 08:45
Last Modified: 11 Apr 2019 08:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29109

Actions (login required)

View Item View Item