Федорова, М. А.
(2017)
Деякі аспекти реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей.
Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наукових праць.
с. 204-210.
Опис
Стаття присвячена проблемі реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей. Автором запропоновано розуміння наступності у вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку як встановлення об'єктивних зв'язків між організацією виховного процесу ДНЗ та початкової школи, які зумовлюють виникнення якісних змін в структурі особистості і сприяють переходу дітей на більш високий рівень морального розвитку. Виділено аспекти наступності: психофізіологічний, соціально-педагогічний, організаційно-методичний.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |