Федорова М. А. (2017) Деякі аспекти реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наукових праць.. С. 204–210.
2_Федорова_Кам_янець-Подільський.PDF
Завантажити (341kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена проблемі реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей. Автором запропоновано розуміння наступності у вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку як встановлення об'єктивних зв'язків між організацією виховного процесу ДНЗ та початкової школи, які зумовлюють виникнення якісних змін в структурі особистості і сприяють переходу дітей на більш високий рівень морального розвитку. Виділено аспекти наступності: психофізіологічний, соціально-педагогічний, організаційно-методичний.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | наступність, принцип наступності у виховання, аспекти наступності, моральні цінності. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 11 Квіт 2019 08:46 |
Оновлення: | 11 Квіт 2019 08:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29110 |
ДСТУ 8302:2015: | Федорова М. А. Деякі аспекти реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наукових праць. 2017.. С. 204–210. |