Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Деякі аспекти реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей

Федорова М. А. (2017) Деякі аспекти реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наукових праць.. С. 204–210.

[thumbnail of 2_Федорова_Кам_янець-Подільський.PDF]
Preview
pdf
2_Федорова_Кам_янець-Подільський.PDF

Завантажити (341kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена проблемі реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей. Автором запропоновано розуміння наступності у вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку як встановлення об'єктивних зв'язків між організацією виховного процесу ДНЗ та початкової школи, які зумовлюють виникнення якісних змін в структурі особистості і сприяють переходу дітей на більш високий рівень морального розвитку. Виділено аспекти наступності: психофізіологічний, соціально-педагогічний, організаційно-методичний.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: наступність, принцип наступності у виховання, аспекти наступності, моральні цінності.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 11 Квіт 2019 08:46
Оновлення: 11 Квіт 2019 08:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29110
ДСТУ 8302:2015: Федорова М. А. Деякі аспекти реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наукових праць. 2017.. С. 204–210.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу