Деякі аспекти реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей

Федорова, М. А. (2017) Деякі аспекти реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наукових праць. pp. 204-210.

[img]
Preview
PDF
Download (341kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена проблемі реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей. Автором запропоновано розуміння наступності у вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку як встановлення об'єктивних зв'язків між організацією виховного процесу ДНЗ та початкової школи, які зумовлюють виникнення якісних змін в структурі особистості і сприяють переходу дітей на більш високий рівень морального розвитку. Виділено аспекти наступності: психофізіологічний, соціально-педагогічний, організаційно-методичний.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: наступність, принцип наступності у виховання, аспекти наступності, моральні цінності.
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 11 Apr 2019 08:46
Last Modified: 11 Apr 2019 08:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29110

Actions (login required)

View Item View Item