Методологічні підходи до аналізу інноваційної діяльності суб’єктів нововведень

Коновальчук, І. І. (2015) Методологічні підходи до аналізу інноваційної діяльності суб’єктів нововведень. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (85). с. 63-69.

[img]
Перегляд
pdf
Download (493kB) | Перегляд

Опис

У статті обґрунтовано можливості використання евристичних ресурсів та інструментарію системного, синергетичного, культурологічного, акмеологічного, середовищного, проектного, технологічного, суб’єктного підходів у дослідженні освітніх інноваційних процесів та особливостей діяльності їх суб’єктів. Встановлено, що комплексність методологічних засад сприятиме синтезу знань та дозволяє встановити цілісний, взаємозалежний характер об’єктивних і суб’єктивних чинників результативності інноваційної діяльності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інноваційний процес, інноваційна діяльність, системний підхід, синергетичний підхід, культурологічний підхід, акмеологічний підхід, середовищний підхід, проектний підхід, технологічний підхід, суб’єктний підхід.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 12 Квіт 2019 07:12
Останні зміни: 12 Квіт 2019 07:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29130

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу