Коновальчук І. І.
(2015)
Методологічні підходи до аналізу інноваційної діяльності суб’єктів нововведень.
Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (85).
С. 63–69.
Анотація
У статті обґрунтовано можливості використання евристичних ресурсів та інструментарію системного, синергетичного, культурологічного, акмеологічного, середовищного, проектного, технологічного, суб’єктного підходів у дослідженні освітніх інноваційних процесів та особливостей діяльності їх суб’єктів. Встановлено, що комплексність методологічних засад сприятиме синтезу знань та дозволяє встановити цілісний, взаємозалежний характер об’єктивних і суб’єктивних чинників результативності інноваційної діяльності.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |