Коновальчук І. І. (2015) Методологічні підходи до аналізу інноваційної діяльності суб’єктів нововведень. Проблеми освіти: Наук-метод. зб.. № 85. С. 63–69.
Preview
1_4.PDF
Завантажити (493kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано можливості використання евристичних ресурсів та інструментарію системного, синергетичного, культурологічного, акмеологічного, середовищного, проектного, технологічного, суб’єктного підходів у дослідженні освітніх інноваційних процесів та особливостей діяльності їх суб’єктів. Встановлено, що комплексність методологічних засад сприятиме синтезу знань та дозволяє встановити цілісний, взаємозалежний характер об’єктивних і суб’єктивних чинників результативності інноваційної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інноваційний процес, інноваційна діяльність, системний підхід, синергетичний підхід, культурологічний підхід, акмеологічний підхід, середовищний підхід, проектний підхід, технологічний підхід, суб’єктний підхід. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 12 Квіт 2019 07:12 |
Оновлення: | 12 Квіт 2019 07:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29130 |
ДСТУ 8302:2015: | Коновальчук І. І. Методологічні підходи до аналізу інноваційної діяльності суб’єктів нововведень. Проблеми освіти: Наук-метод. зб.. 2015. № 85. С. 63–69. |