Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Методологічні підходи до аналізу інноваційної діяльності суб’єктів нововведень

Коновальчук І. І. (2015) Методологічні підходи до аналізу інноваційної діяльності суб’єктів нововведень. Проблеми освіти: Наук-метод. зб.. № 85. С. 63–69.

[thumbnail of 1_4.PDF]
Preview
pdf
1_4.PDF

Завантажити (493kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано можливості використання евристичних ресурсів та інструментарію системного, синергетичного, культурологічного, акмеологічного, середовищного, проектного, технологічного, суб’єктного підходів у дослідженні освітніх інноваційних процесів та особливостей діяльності їх суб’єктів. Встановлено, що комплексність методологічних засад сприятиме синтезу знань та дозволяє встановити цілісний, взаємозалежний характер об’єктивних і суб’єктивних чинників результативності інноваційної діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інноваційний процес, інноваційна діяльність, системний підхід, синергетичний підхід, культурологічний підхід, акмеологічний підхід, середовищний підхід, проектний підхід, технологічний підхід, суб’єктний підхід.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 12 Квіт 2019 07:12
Оновлення: 12 Квіт 2019 07:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29130
ДСТУ 8302:2015: Коновальчук І. І. Методологічні підходи до аналізу інноваційної діяльності суб’єктів нововведень. Проблеми освіти: Наук-метод. зб.. 2015. № 85. С. 63–69.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу