Брандес В. М. (2006) «Рефлексивна фізика» або «фізика усвідомлення». Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського Державного університету. Матеріали міжнародного симпозіуму «Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми» (12). С. 12–16.
|
Текст
Download (490kB) | Preview |
Анотація
У даній статті робиться спроба розкрити зміст феномену „усвідомлення”, описати механізм його утворення на основі функціональної асиметрії мозку людини та аргументувати, що освоєння „усвідомлення” може стати стрижневим процесом у новій освітні парадигмі та у фізичній освіті зокрема.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | In given article the attempt is made to open the contents of a phenomenon of "realization", to describe the mechanism of its formation on the basis of functional asymmetry of a brain of the man and to give reason, that development of "realization" can become rod process in new educational paradigm and in physical education in particular. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 15 Квіт 2019 06:05 |
Оновлення: | 15 Квіт 2019 06:05 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29163 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |