Вознюк, О. В. (2019) На пути создания педагогики жизненных фактов: учебное пособие. [Навчальний матеріал]
|
Text
Download (4MB) | Перегляд |
Опис
Навчальний посібник, присвячений викладу основних аспектів педагогіки життєвих фактів, базується на фундаментальних соціально-психологічних закономірностях, відкритих соціальної психологією, відповідно до яких люди не поспішають робити висновки на основі загальновідомого (загальних теоретичних фактів дійсності), але з дивовижною легкістю формують враження про життя на основі яскравих прикладів – емоційно насичених подій, які людині легко актуалізувати за допомогою своїх відчуттів і які, тому, здаються їй більш вірогідними і переконливими, ніж статистична інформація. Педагогіка життєвих фактів являє собою спосіб/методику навчання людини мудрості світу і стратегіям поведінки на базі конкретних/предметних фактів, які виступають правопівкульовими, емоційно-образними сутностями, на основі яких за допомогою процедури традукції (порівняння) можна побудувати систему актуальних знань про світ і людину, що знаходять відображення в тому числі на лівопівкульовому понятійному, абстрактно-логічному рівні. Педагогіка життєвих фактів, що формує конструктивні знання, насичені конкретним змістом, виражає наріжну мету розвитку людини, яка в контексті концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку реалізується в полушарному функціональному синтезі – психофізичній меті людського розвитку, що виражається в стані медитації, творчості, молитви.
Тип елементу : | Навчальний матеріал |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 21 Квіт 2019 06:56 |
Останні зміни: | 21 Квіт 2019 06:56 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29241 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |