Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2009) Проблема оцінювання якості професійної освіти в умовах суспільних трансформацій. Моніторинг якості освіти: теорія та практика : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [Редкол.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа та ін.].. С. 72–76.
|
Текст
Download (406kB) | Preview |
Анотація
Розглядається проблема оцінювання якості професійної освіти у контексті сучасних психолого-педагогічних підходів, зокрема актуалізуються важливі завдання з формування компетентного фахівця, які потребують розробки нових критеріїв щодо оцінювання та моніторингу якості професійної освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | The problem of evaluation of the quality of professional education in the context of some its actual aspects is analyz¬ed, specifically some important tasks of forming the competent specialist are actualized, which require outworking a new approach as for the estimation and monitoring of quality of the professional education. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 08 Трав 2019 05:59 |
Оновлення: | 08 Трав 2019 05:59 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29356 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |