Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблема оцінювання якості професійної освіти в умовах суспільних трансформацій

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2009) Проблема оцінювання якості професійної освіти в умовах суспільних трансформацій. Моніторинг якості освіти: теорія та практика : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [Редкол.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа та ін.]... С. 72–76.

[thumbnail of Дубасенюк О Вознюк якисть освити 2019.pdf]
Preview
Текст
Дубасенюк О Вознюк якисть освити 2019.pdf

Завантажити (406kB) | Preview

Анотація

Розглядається проблема оцінювання якості професійної освіти у контексті сучасних психолого-педагогічних підходів, зокрема актуалізуються важливі завдання з формування компетентного фахівця, які потребують розробки нових критеріїв щодо оцінювання та моніторингу якості професійної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: The problem of evaluation of the quality of professional education in the context of some its actual aspects is analyz¬ed, specifically some important tasks of forming the competent specialist are actualized, which require outworking a new approach as for the estimation and monitoring of quality of the professional education.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 08 Трав 2019 05:59
Оновлення: 08 Трав 2019 05:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29356
ДСТУ 8302:2015: Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. Проблема оцінювання якості професійної освіти в умовах суспільних трансформацій. Моніторинг якості освіти: теорія та практика : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [Редкол.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа та ін.].. 2009.. С. 72–76.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу