Інноваційні тенденції розвитку сучасних європейських підручників із соціальної історії

Акіншева І. П. (2009) Інноваційні тенденції розвитку сучасних європейських підручників із соціальної історії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). С. 30–33.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (262kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена огляду інноваційних тенденцій розвитку сучасних європейських підручників, зокрема з соціальної історії. З’ясовано, що їм притаманні оновлений зміст, який відображає досягнення історичної і педагогічної науки, відмова від моноідеології, наявність у значному обсязі сюжетів із соціальної історії та історії повсякденності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: C Супутні історичні науки > C Супутні історичні науки (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 09 Жовт 2009 11:28
Оновлення: 14 Серп 2015 19:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2938

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу