Вихідні концептуальні положення професійної математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів

Глузман, Н. А. (2009) Вихідні концептуальні положення професійної математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). pp. 49-53.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (281kB) | Preview

Abstract

У представленій статті розглянуто систему вихідних концептуальних положень, котрі покладено в основу професійної математичної підготовки студентів спеціальності: "Початкове навчання" педагогічних університетів. Автором виділено групи дій професійної математичної діяльності та дано їх детальну характеристику.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 09 Oct 2009 11:33
Last Modified: 14 Aug 2015 19:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2944

Actions (login required)

View Item View Item