Тенденції гуманізації підготовки вчителів у Франції в другій половині XX століття

Харченко Т. Г. (2009) Тенденції гуманізації підготовки вчителів у Франції в другій половині XX століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). С. 102–107.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (320kB) | Preview

Анотація

У статті виявлено основні тенденції гуманізації педагогічної освіти у Франції в другій половині ХХ столітті, а саме: розвиток педагогічної рефлексії в професії вчителя; тенденція до індивідуального розвитку майбутнього педагога; до формування соціопрофесійної особистості та самобутності педагога.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 21 Жовт 2009 09:10
Оновлення: 14 Серп 2015 19:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2958

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу