Харченко Т. Г. (2009) Тенденції гуманізації підготовки вчителів у Франції в другій половині XX століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 102–107.
Preview
21_43.pdf
Завантажити (320kB) | Preview
Анотація
У статті виявлено основні тенденції гуманізації педагогічної освіти у Франції в другій половині ХХ столітті, а саме: розвиток педагогічної рефлексії в професії вчителя; тенденція до індивідуального розвитку майбутнього педагога; до формування соціопрофесійної особистості та самобутності педагога.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Жовт 2009 09:10 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2958 |
ДСТУ 8302:2015: | Харченко Т. Г. Тенденції гуманізації підготовки вчителів у Франції в другій половині XX століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 43. С. 102–107. |