Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Тенденції гуманізації підготовки вчителів у Франції в другій половині XX століття

Харченко Т. Г. (2009) Тенденції гуманізації підготовки вчителів у Франції в другій половині XX століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 102–107.

[thumbnail of 21_43.pdf]
Preview
PDF
21_43.pdf

Завантажити (320kB) | Preview

Анотація

У статті виявлено основні тенденції гуманізації педагогічної освіти у Франції в другій половині ХХ столітті, а саме: розвиток педагогічної рефлексії в професії вчителя; тенденція до індивідуального розвитку майбутнього педагога; до формування соціопрофесійної особистості та самобутності педагога.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 21 Жовт 2009 09:10
Оновлення: 14 Серп 2015 19:38
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2958
ДСТУ 8302:2015: Харченко Т. Г. Тенденції гуманізації підготовки вчителів у Франції в другій половині XX століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 43. С. 102–107.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу