Досвід Ривіна-Дяченка у проектуванні методики взаємонавчання

Карплюк С. О. (2009) Досвід Ривіна-Дяченка у проектуванні методики взаємонавчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). С. 121–125. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (295kB) | Preview

Опис

У статті проаналізовано основні положення педагогічної спадщини видатних педагогів-практиків О.Г. Ривіна та В.К. Дяченка – розробки методики взаємонавчання. Досліджено досвід її використання у 1920 – 1930 роках ХХ століття. Викладено результати розвитку ідей колективного навчання у Росії та представлено приклади застосування взаємонавчання як ефективної форми організації навчального співробітництва школярів.

Тип ресурсу: Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 21 Жовт 2009 09:16
Оновлення: 14 Черв 2016 19:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2963

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу