Досвід Ривіна-Дяченка у проектуванні методики взаємонавчання

Карплюк, С. О. (2009) Досвід Ривіна-Дяченка у проектуванні методики взаємонавчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). pp. 121-125. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (295kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано основні положення педагогічної спадщини видатних педагогів-практиків О.Г. Ривіна та В.К. Дяченка – розробки методики взаємонавчання. Досліджено досвід її використання у 1920 – 1930 роках ХХ століття. Викладено результати розвитку ідей колективного навчання у Росії та представлено приклади застосування взаємонавчання як ефективної форми організації навчального співробітництва школярів.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 21 Oct 2009 09:16
Last Modified: 14 Jun 2016 19:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2963

Actions (login required)

View Item View Item