Колесник, Н. Є.
(2017)
Зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів.
Проблеми освіти (87).
pp. 122-127.
Abstract
У статті розкрито особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів в зарубіжних країнах. Представлено аналіз змісту підготовки майбутніх учителів початкової школи, що ґрунтується на теоретичних положеннях концепції “фірмового стилю” у Німеччині, Великої Британії, Італії, Японії, США, а також у країнах Скандинавії, Південно-Східної Азії, Австралії та Новій Зеландії. У ході дослідження виявлено, що предметно-перетворювальна компетентність є самовираженням творця та формою мистецтва. Автором відтворено сприятливі умови для формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів у підготовці майбутніх учителів початкових класів закордоном.
Actions (login required)
|
View Item |