Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів

Колесник Н. Є. (2017) Зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів. Проблеми освіти. № 87. С. 122–127.

[thumbnail of 122_127 Колесник.pdf]
Preview
Текст
122_127 Колесник.pdf

Завантажити (492kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів в зарубіжних країнах. Представлено аналіз змісту підготовки майбутніх учителів початкової школи, що ґрунтується на теоретичних положеннях концепції “фірмового стилю” у Німеччині, Великої Британії, Італії, Японії, США, а також у країнах Скандинавії, Південно-Східної Азії, Австралії та Новій Зеландії. У ході дослідження виявлено, що предметно-перетворювальна компетентність є самовираженням творця та формою мистецтва. Автором відтворено сприятливі умови для формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів у підготовці майбутніх учителів початкових класів закордоном.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: компетенція; компетентність; компетентнісний підхід; професійна компетентність учителя початкової школи; формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів; підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів в зарубіжних країнах.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: Наталія Колесник
Дата подачі: 09 Лист 2019 00:37
Оновлення: 09 Лист 2019 00:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30076
ДСТУ 8302:2015: Колесник Н. Є. Зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів. Проблеми освіти. 2017. № 87. С. 122–127.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу