Шалівська, Ю. В.
(2009)
Диференційований підхід до комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (44).
с. 160-163.
ISSN 2076-6173
Опис
Досліджено особливості диференційованого підходу до навчання та перспективність впровадження диференціації у процес комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання; розкрито сутність диференціації, диференційованого навчання та диференційованого підходу до навчання; подано класифікацію диференціації за характером організації навчального процесу (профільна (зовнішня) та рівнева (внутрішня) диференціація) та за рівнем пізнавальних можливостей дітей (диференціація за ступенем складності, за ступенем самостійності і за обсягом); означено умови, позитивні риси та труднощі диференційованого навчання.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |