Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Диференційований підхід до комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання

Шалівська Ю. В. (2009) Диференційований підхід до комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). С. 160–163. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 34_44.pdf]
Preview
PDF
34_44.pdf

Завантажити (256kB) | Preview

Анотація

Досліджено особливості диференційованого підходу до навчання та перспективність впровадження диференціації у процес комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання; розкрито сутність диференціації, диференційованого навчання та диференційованого підходу до навчання; подано класифікацію диференціації за характером організації навчального процесу (профільна (зовнішня) та рівнева (внутрішня) диференціація) та за рівнем пізнавальних можливостей дітей (диференціація за ступенем складності, за ступенем самостійності і за обсягом); означено умови, позитивні риси та труднощі диференційованого навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 22 Жовт 2009 11:54
Оновлення: 14 Серп 2015 19:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3029

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу