Текст реклами як один із типів тексту (на матеріалі німецькомовних текстів реклами)

Баюн К. Й. (2019) Текст реклами як один із типів тексту (на матеріалі німецькомовних текстів реклами). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (91). С. 84–90. ISSN 2663-7642

[img]
Preview
Текст
Download (423kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Анастасія Торгонська
Дата подачі: 14 Січ 2020 09:45
Оновлення: 14 Січ 2020 09:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30487

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу