Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Текст реклами як один із типів тексту (на матеріалі німецькомовних текстів реклами)

Баюн К. Й. (2019) Текст реклами як один із типів тексту (на матеріалі німецькомовних текстів реклами). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки. № 91. С. 84–90. ISSN 2663-7642.

[thumbnail of 12.pdf]
Preview
Текст
12.pdf

Завантажити (423kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Анастасія Торгонська
Дата подачі: 14 Січ 2020 09:45
Оновлення: 14 Січ 2020 09:54
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30487
ДСТУ 8302:2015: Баюн К. Й. Текст реклами як один із типів тексту (на матеріалі німецькомовних текстів реклами). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки. 2019. № 91. С. 84–90.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу