Підготовка майбутніх учителів у контексті концепції Нової української школи: методичний аспект

Вознюк, О. В. (2019) Підготовка майбутніх учителів у контексті концепції Нової української школи: методичний аспект. Методичний експрес: Теорія і практика навчання англійської мови в Новій українській школі: Навчально-методичний посібник для вчителів закладів початкової освіти та студентів педагогічних спеціальностей. pp. 51-65.

[img]
Preview
Text
Download (312kB) | Preview

Abstract

Формування у майбутніх вчителів початкової школи іншомовної комунікативної компетентності передбачає володіння ними відповідною іноземною мовою на достатньо високому професійному рівні, незважаючи на поширену думку, що рівень володіння іноземною мовою у вчителів початкових класів може бути нижчим, ніж у вчителів, які навчають іноземній мові учнів старших класів.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: асистент І.О. Денисюк
Date Deposited: 16 Jan 2020 08:39
Last Modified: 16 Jan 2020 08:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30493

Actions (login required)

View Item View Item