Pr-діяльність у релігійній сфері як складова соціальної діяльності: досвід України та Польщі

Слюсар В. М., Маршевський Маріуш (2019) Pr-діяльність у релігійній сфері як складова соціальної діяльності: досвід України та Польщі. Українська полоністика (16). С. 84–92. ISSN 2220-4555

[img]
Preview
Текст
Download (440kB) | Preview

Анотація

У статті розкривається специфіка PR-діяльності релігійних організацій, спрямованої як на їх прихильників, так і громадськість загалом. Також проаналізовано PR-діяльність у галузі культури як складову PR-діяльності релігійних організацій, що реалізується у двох аспектах: як меценатство та як інтеркультурна масова комунікація. Проаналізовано основні канали здійснення PR-діяльності, зокрема онлайн-каналами у формах "диджиталізованого PR", "Інтернет-PR" і "cluetrain-PR"

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: діяльність, PR-діяльність, релігійна організація, інтеркультурна комунікація, масова комунікація, "диджиталізований PR", "Інтернет-PR", "cluetrain-PR".
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології
Користувач: Користувачі 1475 не знайдено.
Дата подачі: 20 Січ 2020 08:13
Оновлення: 20 Січ 2020 08:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30512

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу