Слюсар, В. М., Маршевський, Маріуш
(2019)
Pr-діяльність у релігійній сфері як складова соціальної діяльності: досвід України та Польщі.
Українська полоністика (16).
с. 84-92.
ISSN 2220-4555
Опис
У статті розкривається специфіка PR-діяльності релігійних організацій, спрямованої як на
їх прихильників, так і громадськість загалом. Також проаналізовано PR-діяльність у галузі
культури як складову PR-діяльності релігійних організацій, що реалізується у двох аспектах:
як меценатство та як інтеркультурна масова комунікація. Проаналізовано основні канали
здійснення PR-діяльності, зокрема онлайн-каналами у формах "диджиталізованого PR",
"Інтернет-PR" і "cluetrain-PR"
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |