Вознюк О. В. (2020) Теоретичний аналіз провідних категогій креативної педагогіки. Креативність особистості як фактор інноваційного розвитку суспільства: збірник наукових праць, 2. С. 39–47.
|
Текст
Download (200kB) | Preview |
Анотація
Аналіз сучасної соціокультурної ситуації, як і аналіз наукових джерел і освітніх державних документів дозволяє дійти висновку, що результатом сучасної освіти має бути професійно підготовлений, компетентний фахівець, активний, творчий, наділений почуттям обов'язку і відповідальності перед суспільством, який вміє адаптуватися до сучасного плинного світу, характерною тенденцією якого є неперервне зростання кількості інформації, підвищення ролі особистості, інтелектуалізація її діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 05 Бер 2020 20:50 |
Оновлення: | 05 Бер 2020 20:50 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30765 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |