Вознюк О. В. (2020) Теоретичний аналіз провідних категогій креативної педагогіки. Креативність особистості як фактор інноваційного розвитку суспільства: збірник наукових праць. Т. 2. С. 39–47.
Preview
вознюк Креативнисть 2020.pdf
Завантажити (200kB) | Preview
Анотація
Аналіз сучасної соціокультурної ситуації, як і аналіз наукових джерел і освітніх державних документів дозволяє дійти висновку, що результатом сучасної освіти має бути професійно підготовлений, компетентний фахівець, активний, творчий, наділений почуттям обов'язку і відповідальності перед суспільством, який вміє адаптуватися до сучасного плинного світу, характерною тенденцією якого є неперервне зростання кількості інформації, підвищення ролі особистості, інтелектуалізація її діяльності.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
| Дата подачі: | 05 Бер 2020 22:50 |
| Оновлення: | 05 Бер 2020 22:50 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30765 |
| ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Теоретичний аналіз провідних категогій креативної педагогіки. Креативність особистості як фактор інноваційного розвитку суспільства: збірник наукових праць. 2020. Т. 2. С. 39–47. |


