Хом’як, А. О. (2019) Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів. Андрагогічний вісник (10). с. 158-164.
|
Text
Download (280kB) | Перегляд |
Опис
У статті подані результати аналізу поняття та проблеми шкільної тривожності молодших школярів. Окреслено значення поняття тривожності, форми тривожності, причин виникнення шкільної тривожності та теоретичний аналіз проблеми сутності досліджуваного явища. Представлено результати соціально-психологічних чинників шкільної тривожності, а саме порівняльного аналізу особливостей шкільної тривожності дітей з повних та неповних сімей.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 08 Черв 2020 14:38 |
Останні зміни: | 08 Черв 2020 14:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31159 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |