Хом’як А. О. (2019) Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів. Андрагогічний вісник (10). С. 158–164.
|
Текст
Download (280kB) | Preview |
Анотація
У статті подані результати аналізу поняття та проблеми шкільної тривожності молодших школярів. Окреслено значення поняття тривожності, форми тривожності, причин виникнення шкільної тривожності та теоретичний аналіз проблеми сутності досліджуваного явища. Представлено результати соціально-психологічних чинників шкільної тривожності, а саме порівняльного аналізу особливостей шкільної тривожності дітей з повних та неповних сімей.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 08 Черв 2020 14:38 |
Оновлення: | 08 Черв 2020 14:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31159 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |