Роль педагога у розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі застосування навчальної гри

Шевчук М. В. (2019) Роль педагога у розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі застосування навчальної гри. Андрагогічний вісник (10). С. 153–157.

[img]
Preview
Текст
Download (369kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячується проблемі ролі вчителя у розвитку творчих здібностей молодших школярів засобами навчальної гри. Також розглядається сутність поняття творчість та шляхи розвитку творчих здібностей учнів початкових класів. Адже кожен учень має навички створювати щось нове; Тільки ці навички повинні бути виявлені і розвинені своєчасно – це завдання батьків і вчителів початкової школи. Таким чином, у цій статті ми визначили поняття «творчість» та проаналізували специфіку розвитку творчості учнів початкової школи. Також у статті розглядаються різні точки зору на проблему розвитку творчих здібностей. Зроблено висновок про важливість формування особистісних здібностей для творчості в умовах розвитку сучасного суспільства.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 08 Черв 2020 14:38
Оновлення: 08 Черв 2020 14:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31160

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу