Шевчук, М. В. (2019) Роль педагога у розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі застосування навчальної гри. Андрагогічний вісник (10). pp. 153-157.
|
Text
Download (369kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячується проблемі ролі вчителя у розвитку творчих здібностей молодших школярів засобами навчальної гри. Також розглядається сутність поняття творчість та шляхи розвитку творчих здібностей учнів початкових класів. Адже кожен учень має навички створювати щось нове; Тільки ці навички повинні бути виявлені і розвинені своєчасно – це завдання батьків і вчителів початкової школи. Таким чином, у цій статті ми визначили поняття «творчість» та проаналізували специфіку розвитку творчості учнів початкової школи. Також у статті розглядаються різні точки зору на проблему розвитку творчих здібностей. Зроблено висновок про важливість формування особистісних здібностей для творчості в умовах розвитку сучасного суспільства.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology |
Depositing User: | асистент І.О. Денисюк |
Date Deposited: | 08 Jun 2020 14:38 |
Last Modified: | 08 Jun 2020 14:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31160 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |