Роль педагога у розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі застосування навчальної гри

Шевчук, М. В. (2019) Роль педагога у розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі застосування навчальної гри. Андрагогічний вісник (10). pp. 153-157.

[img]
Preview
Text
Download (369kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячується проблемі ролі вчителя у розвитку творчих здібностей молодших школярів засобами навчальної гри. Також розглядається сутність поняття творчість та шляхи розвитку творчих здібностей учнів початкових класів. Адже кожен учень має навички створювати щось нове; Тільки ці навички повинні бути виявлені і розвинені своєчасно – це завдання батьків і вчителів початкової школи. Таким чином, у цій статті ми визначили поняття «творчість» та проаналізували специфіку розвитку творчості учнів початкової школи. Також у статті розглядаються різні точки зору на проблему розвитку творчих здібностей. Зроблено висновок про важливість формування особистісних здібностей для творчості в умовах розвитку сучасного суспільства.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 08 Jun 2020 14:38
Last Modified: 08 Jun 2020 14:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31160

Actions (login required)

View Item View Item