Медіаосвітні технології у формуванні вмінь 21 століття учнів старшої школи

Калініна, Л. В., Телешман, Ю. Б. (2020) Медіаосвітні технології у формуванні вмінь 21 століття учнів старшої школи. Інноваційна педагогіка.

[img]
Перегляд
Text
Download (515kB) | Перегляд

Опис

Стаття присвячена одній з актуальних проблем навчання іноземної мови учнів старшої школи – формуванню вмінь 21 століття. Розкриваються сутність понять медіаосвіта, медіаосвітня грамотність та медіаосвітні технології. Зосереджується увага на теоретико-методичних засадах розвитку вмінь 21 століття з використання медіаосвітніх технологій на уроках англійської мови. Аналізуються переваги використання медіаосвітніх технологій у формуванні вмінь 21 століття, у зрівнянні з традиційними методами навчання. Обґрунтовується доцільність їх використання у старшій школі. Стаття містить аналіз змісту підручників англійської мови вітчизняних і зарубіжних авторів рекомендованих Міністерством освіти і науки України для старшої школи, на предмет наявності в них матеріалу необхідного і достатнього для реалізації програмних цілей спілкування іноземною мовою, формування вмінь 21 століття та формування медіаосвітньої грамотності старшокласників. Авторами виділені уміння 21 століття адаптовані до рівня В1+, яким повинні оволодіти учні старшої школи. Обґрунтовується методика формування вмінь 21 століття на матеріалі предмету “іноземна мова” в старшій школі. Зазначається також, що концепція дослідження забезпечується єдністю методологічного, теоретичного та методичного аспектів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Юлія Харчишина
Дата внесення: 23 Черв 2020 12:54
Останні зміни: 23 Черв 2020 12:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31259

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу