Савчук, І. І. (2020) Методичні рекомендації з організації навчальної практики з формування фонологічної компетентності. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
|
Text
Download (1MB) | Перегляд |
Опис
Методичні рекомендації орієнтовані на організацію навчальної практики з формування фонологічної компетентності з метою засвоєння здобувачами вищої освіти першого року навчання основних теоретичних і прикладних аспектів рецептивно-продуктивної діяльності студента як слухача та мовця у мовленнєвому процесі. Система практичних завдань спрямована на успішне вивчення інформативного матеріалу курсу та формування навичок фонетичного аналізу. Методичні матеріали мають на меті сприяти формуванню студентами, що спеціалізуються у галузі викладання англійської мови, фонологічної компетенції – здатності сприймати й відтворювати звукові одиниці мови у певному контексті з належним використанням необхідного наголосу, ритму та інтонації. Для студентів першого курсу спеціальності: 014.02 Середня освіта (Мова і література (англійська).
Тип елементу : | Книга |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач, що депонує: | лаборант Юлія Харчишина |
Дата внесення: | 23 Черв 2020 17:16 |
Останні зміни: | 23 Черв 2020 17:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31262 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |